چگونگی تشخیص نشتی لوله های آب ساختمان

چگونگی تشخیص نشتی لوله های آب ساختمان
اگر نشت از لوله های آب باشد چه بسا در صورتی‌که یک رخنه‌ دوچندان کوچک باشد منجر میشود در محل نشت آب چکه نماید و به طور نم ظواهر نمی‌شود .

نصب شیرآلات ساختمانی فلکه ضد مشهد

 وجود نشتی به صورت نم و علامتگذاری ان 

در بعضا موردها که نشتی به طور نم است میتوان آن را با خودکار نشانه گذاری کرده و اقدامات احتیاطی انجام اعطا کرد و بعداز یکی از دو روز مجدد محل را تحلیل کرد در‌صورتی‌که که نشتی ترقی نکرده باشد بنظر میرسد که ایراد دورازشوخی نبوده و میتوان با اقداماتی نظیر بند کشی کف یا این که تحلیل کردن نقاط متعدد و آب بندی آن ها ایراد را حل کرد .

در‌صورتی‌که که نیاز به کندن کف باشد خوبتر است اینکار را به یک نفر سپرده که کل کار را در یک یا این که حداکثر دو روز انجام دهد , منتهی در تعیین مصالح و سرامیک و … خوبتر است دخیل باشید تا آنچه متبوع شماست صورت بپذیرد .

برای اینکار اما معمولا به سه نفر نیاز است : سازه , ‌ خدمتکار و لوله کش و عمدتا در صورتی‌که کسی به کار آن ها تحلیل نکند کار به طور منزه و ظریف انجام نمیدهند پس خوبتر است روی کار تحلیل داشته باشید .

نکته بعدی سطح و شیب سطحی است که سازه کار مینماید , ‌ گوشزد نمائید و مراقب باشید که شیب مطلوب داده شود خیر اکثر که نتوان بعضا وسایل را شل روی کف قرار اعطا کرد نظیر اتومبیل لباسشویی یا این که کابینت . لوله بازکنی خیابان نصرت تهران فوری

مراقب مسیرهای پیشنهادی لوله کش ها باشید به این دلیل که برخی اوقات مسیری که نیاز به لوله بیشتری دارااست را تعیین می‌نمایند و به منزل شما هم زخم می‌زنند که حق الزحمه بیشتری بگیرند .

چگونگی تشخیص نشتی لوله های آب ساختمان

راه های تشخیص نشتی لوله های آب  ساختمان

تحقیقات نشان داده است که هر منزل عادی میتواند دربین ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ گالن ( ۷ . ۶ الی ۷۶ متر مکعب ) آب را در هر سال به خیال و خاطر نشت هدر بدهد .

به نقل از سالم نیوز به گزارش وب سایت یاشار بوم راشین , نشت های حاصل از لوله ها , امکانات لوله کشی و اتصالات , منابع بیشتر اتلاف آب در اکثری از منازل میباشند . تحقیقات نشان داده است که هر منزل عادی میتواند دربین ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ گالن ( ۷ . ۶ الی ۷۶ متر مکعب ) آب را در هر سال به خیال نشت هدر بدهد . بعضا از نشت ها نظیر شیری که چکه می نماید و نشت آبگرم کن ها آشکارند . متاسفانه به خیال و خاطر مخفی ماندن منشا اکثری از نشت ها , آنها برای سالیان شناسایی نشده باقی میمانند .

آیا شما نیاز دارید که نشت های منزل تان را پیدا کنید؟ در اینصورت داده ها ذیل برایتان اثرگذار خواهد بود .

کنتور اساسی منزل تان را برای نشت در دست گرفتن نمائید .

دلایل وجود بوی نم و رطوبت در ساختمان های مشهد

تشخیص نشتی توسط کنتور آب

نشت های بزرگتر و یا این که ترکیبی از نشت های کوچک در اکثر اوقات موردها به وسیله کنتور آب شما قابل شناسایی می‌باشد . با به کارگیری از کنتور آب , شما توانمند خواهید بود که طی قدم های ذیل , در دست گرفتن بی آلایش نشت را انجام دهید .

۱ – اطمینان پیدا نمائید که همه شیرهای آب درون و خارج خانه بسته میباشند . این تست می بایست زمانی صورت بپذیرد که امکانات خودکار آب از قبیل در دست گرفتن کننده های آب پاشی و اتومبیل های لباسشویی و ظرفشویی در درحال حاضر به کارگیری نیستند .

۲ – رقم کنتور آب را تثبیت کرده و پانزده دقیقه در انتظار بمانید . مراقب باشید که در‌این عصر کسی از آب به کارگیری نکند .

۳ – مجدد عدد کنتور خواندن شده را تثبیت نمائید . در صورتی‌که در حین تست عدد کنتور مصرف آب را نشان دهد , شاید نشتی در کار باشد . اطمینان پیدا نمائید که آب موضوع به کارگیری به خیال کابردهای کوچکی همچون صافی و قابل انعطاف کننده آب و یا این که مرطوب کننده کل منزل وجود ندارد .

تست کنتور صرفا نشت های پهناور را نشان میدهد . با این تست شما نمی توانید نشت های کوچک داخل منزل تان را تشخیص بدهید . حتی‌در هنگام تشخیص نشت , تست توانمند وجود ندارد جایی که نشتی پیش آمده را ردیابی کند . برای ردیابی و انتخاب حالت همه نشت های کلیدی , نظارت های بیشتری ضروری است .

علل وجود نشتی لوله  آب

* نشت لوله های روشویی

* نشت مسیر فاضلاب ها

* نشت سه راهی ها و اتصالات واحد

* نشت فاضلاب اساسی ساختمان

* نشت سیفون

* نشت از کف به جهت شتشوی دوچندان کف وعایق نبودن ذیل آن

* نشت لوله های آب

* جلوس کرد ساختمان و گشوده شدن اتصالات لوله های فاضلاب

* نشت مسیر آب باران که با پرتاب کردن یک شلنگ درون آن و گشودن آب میتوان از منشاء نشتی مطمئن شد .

چگونگی تشخیص نشتی لوله های آب ساختمان

قدم اولیه : تشخیص وجود نشتی داخلی

بیشتراز ۹۰ درصد نشتهای داخلی ساختمان در محل باکس کنتور آب بنا شده در محل ورود منزل شما واقعه می افتد . ولی در صورتی‌که از نشت داخلی ساختمان خویش اطمینان پیدا نموده اید , فرایند دوچندان بی آلایش ذیل را انجام دهید :

همه شیرآلات درون و محوطه منزل خویش را ببندید و مطمئن گردید هیچ کس از آب در منزل به کارگیری نمیکنند .

به کنتور آب خویش نگاه نمائید . در صورتی‌که شماره اندازهای روی کاغذ سپید رنگ کنتور کماکان در درحال حاضر جنبش باشد , نشان دهنده وجود نشت داخلی در ساختمان شما خواهد بود .

لوله بازکنی کریم خان (کریمخان) فوری

وجود نشتی در لوله انتقال آب

برخی اوقات نشت های دربین کنتور و منزل در لوله انتقال آب است . این نشت ها اکثر اوقات ایراد شناسایی می‌شوند چون لوله انتقال معمولا دستکم ۹۰ سانتیمتر ذیل زمین است . برخی اوقات نشت آب در حین لوله جنبش می نماید و به کنتور بر میگردد . در صورتی‌که محیط کنتور شما آب دارااست و این آب به خیال بارندگی و یا این که آب پاشی وجود ندارد , شاید بر نشت لوله انتقال آب دلالت کند . نقطه همگانی دیگر نشتی آب شاید جایی باشد که لوله انتقال بالای زمین میاید و یا این که وارد منزل میگردد . در صورتی‌که خاک این جاها مستمرا نمناک باشد , شاید بر وجود نشتی دلالت کند . در وضعیت های نشت شدید , معمولا مستقیما برفراز مسیر لوله ذیل زمینی , آب به طرف مرحله زمین نشت می نماید

.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *