لوله بازکنی با فنر لوله بازکنی یکی از بهترین راه های رفع گرفتگی لوله فاضلاب است که نیازمند انواع سر فنر لوله بازکنی می باشد.
هر نوع از گرفتگی لوله فاضلاب معمولا با یکی از انواع سر فنر لوله بازکنی برطرف می شود، پس برای کار با انواع فنر لوله بازکنی باید انواع سر فنرهای مخصوص آن را هم بشناسید تا در مواقع نیاز از آنها به درستی استفاده کنید.

برای رفع گرفتگی فوری های سطحی یا شدید لوله های فاضلاب ساختمان خود می توانید به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید. برچسب در سراسر تهران نزدیک ترین لوله بازکن را به شما معرفی میکند، کافیست نام منطقه خود را جستجو کنید؛ مثلا سرویس لوله بازکنی در سعادت آباد ، تهرانسر، تهرانپارس، شهرک غرب و… .

استفاده از انواع سر فنر لوله بازکنی

همانطور که بیان کردیم، شما می توانید با استفاده از انواع سر فنر لوله بازکنی گرفتگی های خاصی را برطرف کنید، به طور مثال با استفاده از سر فنر نیزه ای می توانید گرفتگی با مصالح و یا اشیاء سخت را برطرف کنید.

برای استفاده از انواع سر فنر لوله بازکنی دستی ابتدا باید سر فنر مورد نیاز را به فنر لوله بازکنی وصل کنید و بعد از آن فنر را به داخل لوله وارد کنید تا به گرفتگی لوله برسد و بعد شروع به چرخاندن فنر در جهت عقربه ساعت کنید.برای درآوردن فنر لازم است که فنر را عکس عقربه های ساعت بپیچانید.

کاربردهای انواع سر فنر لوله بازکنی

شما می توانید با مراجعه به سایت لوله بازکنی https://barchasb.net/ به شماره تماس نزدیکترین لوله بازکن ها به خودتان در سراسر تهران دسترسی پیدا کنید. لوله بازکن های ما با استفاده از ابزار لوله بازکنی بروز بدون کثیفی کارشان را انجام می دهند.

انواع سر فنر لوله بازکنی

اگربخواهیم فهرست وار انواع سر فنر لوله بازکنی را نام ببریم میتوانیم به این سر فنر ها اشاره کنیم:

  • نیزه ای
  • اسیدی
  • الماسی
  • برسی
  • کوزه ای

البته موارد دیگری هم هستند، که شاید برخی از آنها نام دیگر همین سر فنر لوله بازکنی هایی باشد که ما نام بردیم.

برای اینکه بتوانید به سادگی گرفتگی های شدید لوله های منزلتان را برطرف کنید می توانید به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید. خدمات لوله بازکنی برچسب در سراسر تهران مثل لوله بازکنی در پاسداران و یا نقاط دیگر تهران به صورت شبانه روزی و فوری ارائه می شوند.

شما می توانید با انتخاب انواع سر فنر لوله بازکنی مناسب کار فنر زدن لوله فاضلاب را سریعتر و راحت تر انجام دهید.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
مرکز تحقیقات آب و فاضلاب

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 1    میانگین: 4/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *