یکی از مشکلاتی که توالت‌های فرنگی دارند این است که طهارت گرفتن در آنها کار ساده ای نیست لذا برای رفع این مشکل وسیله ای به نام بیده توالت فرنگی یا همان خودشور اختراع شده است.

در این مطلب سعی داریم شما را با بیده توالت فرنگی آشنا کنیم و طرز کار آن را برای شما بیان کنیم.

اما ممکن است مشکل گرفتگی توالت فرنگی برای شما درد ساز تر باشد، در این مورد می توانید با مراجعه به سایت برچسب و استفاده از خدمات لوله بازکنی طرشت و یا دیگر مناطق در سراسر تهران در هر زمان از شبانه روز با تکنسین های ماهر لوله بازکنی تماس گرفته و کار خود را به آنها بسپارید.

بیده توالت فرنگی چیست؟

بیده توالت فرنگی همانطور که گفتیم نوعی وسیله است که جایگزین شلنگ در توالت فرنگی شده و می تواند به صورت اتوماتیک یا دستی کار کند.

استفاده از بیده توالت فرنگی برای افرادی که طهارت گرفتن در توالت فرنگی برایشان سخت است کار را آسان کرده و می تواند جایگزین خوبی بجای استفاده از شلنگ در توالت فرنگی باشد.

خودشور یا بیده توالت فرنگی

البته هیچ گاه نگران گرفتگی چاه توالت فرنگی خود نباشید چرا که در سایت برچسب می توانید به راحتی در هر جای تهران که هستید نزدیکترین لوله بازکن به خود را پیدا کنید و با آن ها تماس بگرید، تنها با یک کلیک بر روی لوله بازکنی برچسب کافی است تا متخصصان لوله بازکنی در کم تر از نیم ساعت به محل موردنظر شما برسند.

طرز استفاده از خودشور توالت فرنگی

بیده توالت فرنگی یا همان خودشور همیشه با فشار آب کار می کند و در نوع اتوماتیک خود اهرم شستشو بعد از بازکردن شیر آب خود به خود به سمت جلو می آید و با تظیم شما در مقدار پاشش و قدرت پاشش می توانید کار خود را انجام دهد

اگر در تهران هستید و به علت گرفتگی توالت فرنگی یا مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب نمی توانید از توالت فرنگی استفاده کنید می توانید از طریق صفحات لوله بازکنی ما در سراسر تهران از جمله خدمات لوله بازکنی در شمال تهران، جنوب، شرق، شمال شرق یا دیگر مناطق تهران، با لوله بازکن های ماهر و کاربلد در طول ۲۴ ساعت شبانه روز تماس گرفته و کار خود را به آنها بسپارید.

بیده توالت فرنگی اتوماتیک بر روی دسته توالت فرنگی وال هنگ نصب میشود و در نوع مکانیکی آن که لازم است شما شیر آب را خودتان به میزان لازم بازکنید با دسته ای که در کنار توالت فرنگی قرار می گیرد کار می کند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *