واکنش افراد در هنگام مواجه با گرفتگی لوله فاضلاب متفاوت است. برخی از افراد در همان ابتدا با خدمات لوله بازکنی مطمئن و کاربلد تماس می گیرند و برخی هم خودشان از روشهای مختلف لوله بازکنی مثل لوله بازکنی با دریل، لوله بازکنی با فنر دستی و… استفاده می کنند.

ما می خواهیم در این مطلب بگوییم که آیا فنر زدن لوله فاضلاب با دریل، در منزل به تنهایی، روش اصولی و مفید برای لوله بازکنی می باشد یا خیر؟

البته لوله بازکنی در منزل روشهای ساده تری مثل استفاده از جوش شیرین و سرکه هم دارد که شما می توانید از آنها استفاده کنید، ولی باید دانست این روشهای لوله بازکنی برای بازکردن گرفتگی های شدید مناسب نیست. هنگامی که گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان شدید است در هر نقطه ای از تهران که باشید می توانید خدمات تخصصی و فوری دریافت کنید. مثلا اگر در شهرک ولیعصر تهران هستید می توانید به صفحه لوله بازکنی شهرک ولیعصر در سایت برچسب مراجعه کنید و با شماره تماس نزدیک ترین لوله بازکن سیار تماس بگیرید.

لوله بازکنی با دریل چگونه است؟

لوله بازکنی به وسیله دریل مانند روش لوله بازکنی با فنر دستی می باشد؛ با این تفاوت که شما در این روش بجای نیروی محرک دست از نیروی محرک دریل استفاده می کنید.

در روش لوله بازکنی با دریل شما سرعت بیشتری برای چرخش فنر دارید و لذا از این نظر برای برطرف کردن گرفتگی ها بهتر است، ولی باید توجه کنید که این روش یک روش تخصصی است و افراد لوله بازکن ماهر باید از آن استفاده کنند.

طریقه لوله بازکنی با دریل

اگر لوله های منزل شما با روش های خانگی باز نمی شود و ساکن تهران هستید، بهترین انتخاب شما برای باز کردن لوله های فاضلاب، مراجعه به سایت برچسب می باشد.

سایت برچسب به صورت شبانه روزی خدمات تضمینی خود را در سراسر تهران عرضه می کند. فقط کافی است به ادرس اینترنتی برچسب به نشانی www.barchasb.net مراجعه کنید. با مراجعه به سایت لوله بازکنی برچسب می توانید نزدیکترین لوله بازکن به منزلتان را مشاهده کنید.

خطرات لوله بازکنی فنر با دریل

همانطور که گفتیم لوله بازکنی با دریل، می تواند موثر باشد ولی خطرات زیادی را به همراه دارد که ما در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • چرخش با سرعت زیاد هنگام لوله بازکنی با دریل باعث می شود که نتوانید فنر را کنترل کنید و ممکن است باعث ترکیدگی و آسیب به لوله ها شوید.
  • حفاظ نداشتن فنر ممکن است لباس یا حتی دست شما را درگیر کند و به شما آسیب جدی بزند.
  • هنگام فنر زدن با دریل اگر از فنر بلند استفاده کنید چرخش با سرعت زیاد باعث پریدن فنر به اطراف می شود و ممکن است به خودتان آسیب بزنید.
لوله بازکنی با دریل و خطرات آن

در نتیجه لوله بازکنی با دریل کار افراد متخصص است که سالها در این زمینه فعالیت کردند، لذا حتما به یاد داشته باشید که از این روش به تنهایی در منزل استفاده نکنید.

اگر هم در تهران هستید برای فنر زدن توالت فرنگی یا ایرانی می توانید به سایت برچسب بروید و در هر منطقه ای هستید کافی است اسم آن منطقه را در سایت برچسب جستجو کنید. بطور مثال اگر در منطقه شرق تهران هستید کافی است نام شرق تهران را جستجو کنید تا از بهترین خدمات لوله بازکنی شرق تهران بتوانید استفاده کنید.

نکته!خطرات روش لوله بازکنی با دریل را جدی بگیرید و اگر در این زمینه مهارت ندارید اقدام به این کار نکنید.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
لجن فاضلاب

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *