فنی کارا

امروزه با پیشرفت تکنولوژی استفاده از اینترنت نیز گسترش یافته است و مردم بیش از پیش به استفاده از اپلیکیشن ها و وبسایت ها روی آورده اند. به جهت همین اقبال عمومی از وب سایت ها تعداد آنها نیز روز به روز افزایش یافته و مباحث مورد بررسی آنها نیز به شدت گسترش یافته و متفاوت می باشد و متفاوت می باشد. سایت ها دامنه های متفاوت و پسوندهای دامنه مختلفی نیز دارند.

گاهی پسوند ها نشانگر موضوع مورد بحث آن سایت می باشند مانند پسوند های gov. و edu. که مربوط به وبسایت های دولتی و آموزشی می باشند. از سری موضوعاتی که این وبسایت ها به آنها پرداخته اند می توان به کتابخانه های آنلاین که امکانات مختلفی مانند برگزاری کلاس های آموزشی به صورت آنلاین در اختیار قرار دادن منابع الکترونیکی برای کاربران خود دارند.
فنی کارا انتشار خبری در سایت الف درباره فنی کارا

عضویت در تیم های علمی مختلف که روی موضوعات علمی متفاوتی در حال کار هستند مانند ستاره شناسی کیهان شناسی علوم مرتبط با بدن انسان و… . این سایت مربوط به دانشگاه های مختلف در سراسر جهان می باشند و زبان آنها نیز بسیار متفاوت است. مانند وب سایتی برای بررسی تصاویر مغزی که مربوط به دانشگاه یانگمین چین می باشد. سایتهای تشخیص آب و هوای اقلیم‌های مختلف نیز از سری سایت های دولتی محسوب می شوند.

پروفایل فنی کارا در سایت های دولتی و آموزشی خارجی

سایت فنی کارا در ایران به فعالیت می پردازد و در کار ارائه خدمات فنی به مردم می باشد. تعداد زیادی از افراد فنی در این سایت عضو بوده و خدمات فنی انجام میدهند که شما می توانید لیست آنها را در سایت مشاهده کنید. و بر اساس میزان رضایت مخاطبان و همچنین فاصله فنی کار تا محل شما می توانید شخص فنی مورد نظر خود را برای انجام سرویس انتخاب نمایید. در ادامه پروفایل فنی کارا را در سایت های دولتی و آموزشی خواهید دید:

http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=115228

http://ipi.tspu.edu.ru/user/bennie896011/

http://lib.akb.nis.edu.kz/user/bennie896011/

http://ks.jiali.tw/userinfo.php?uid=3249100

http://www.inmethod.com/forum/user/profile/118620.page نکاتی برای حفاظت از ماشین

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=110984

https://vue-forums.uit.tufts.edu/user/profile/680691.page

 

 

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 1    میانگین: 4/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *