امروزه دیگر به علت پیشرفت تکنولوژی چیزی عجیب به نظر نمی رسد و شاید دیگر چیزهای عجیب ما را شگفت‌زده نکند. در این میان شما را با اختراع جدید و شاید عجیبی که در ژاپن انجام شده است آشنا کنیم و آن تولید و ساخت توالت شیشه ای شفاف و جالب است.
این توالت ها به صورت عمومی در معابر و پارک نصب می شود و شاید برای شما مانند مسئله دستشویی رفتن فضانوردان جالب و عجیب باشد و بخواهید در مورد آن بیشتر بدانید.

با توالت شیشه ای شفاف در ژاپن بیشتر آشنا شوید

در ابتدا با شنیدن این اسم اینگونه به ذهن تداعی می شود که کاسه توالت از جنس شیشه و شفاف باشد، اما حقیقت چیز دیگری است و باید گفت دستشویی شیشه ای ژاپنی عمومی در ژاپن ساخته شده‌ و به گونه‌ ای که دیواره‌های آن شیشه های شفاف رنگی دارد به طوری که کاملاً داخل آن به وضوح دیده می شود.

البته جنس توالت شیشه‌ ای شفاف، از شیشه های ساده و معمولی نیست و در هنگام استفاده به خاطر هوشمند بودن می‌تواند از حالت شفاف به مات تغییر حالت دهد و این هنگامی اتفاق می‌افتد که درب آن را قفل کنیم و سپس بلافاصله با باز کردن در، از حالت مات به معمولی تغییر می کند و همه می توانند محتویات داخل آن را ببینند.

بهتر است در مواقعی که لوله های فاضلاب تان دچار مشکل شد و یا گرفتگی در لوله ها اتفاق افتاد، به جای روش های خانگی از تکنسین های ماهر در این زمینه کمک بگیرید، تا به لوله های خود کمتر آسیب وارد کنید. پس در هر کجای شهر تهران که ساکن هستید، می توانید فقط با یک تماس مثلاً از لوله بازکن ماهر در شهران خدمات چاه بازکنی و تخلیه چاه را با قیمت مناسب زیر نظر تعرفه های مصوب اتحادیه لوله بازکنی در شهر تهران دریافت کنید.

چرا توالت شیشه ای شفاف در ژاپن ساخته شد؟

در ژاپن نسبت به مسئله بهداشت و تمیزی توالت ها، ذهنیت مردم خوب نبود و مردم بر این باور بودند که توالت های عمومی بسیار کثیف و غیر بهداشتی است. اما با این راهکار قبل از اینکه مردم داخل سرویس شوند، می توانند به وضوح از تمیز بودن آن اطمینان حاصل کنند.

از مزیت های دیگر توالت شیشه ای شفاف این است که قبل از ورود مطمئن می شویم که کسی داخل سرویس بهداشتی نیست و یا کسی در داخل توالت مخفی نشده است.

دانستنی های جالب در سرویس بهداشتی شیشه ای

  • از پیشرفته ترین سیستم های موجود در آن استفاده شده است و تهویه مطبوع دارد. دارای سیستم خشک کن است که همگی اینها در تمیز بودن بیشتر توالت سهیم هستند.
  • ایده ساخت توالت شیشه ای شفاف در ژاپن با رنگ های روشن، چهره شهر را جذاب و دیدنی کرده و برای توریست ها و روحیه افراد بسیار ایده جالبی بوده است.
  • هم اکنون در ۵ نقطه از شهر توکیو از توالت شیشه ای شفاف استفاده می شود و به فکر افتاده اند تا در بازارهای کشورهای دیگر نیز به فروش برسانند.

در ایران هنوز توالت شیشه ای شفاف عمومی کاربردی ندارد و شاید شما عزیزان تا قبل از خواندن این مطلب از وجود آن اطلاعی نداشتید. در سایت برچسب شما می توانید مطالب جالب و دانستنی های مفیدی را، علاوه بر دریافت خدمات اینترنتی، به صورت رایگان مطالعه نمایید و برای دریافت سرویس لوله بازکنی در نزدیکی محل سکونت خود سرویس درخواستی را به همراه منطقه محل سکونت خود همانند خدمات لوله بازکنی در شوش  و یا دیگر مناطق جستجو نمایید.

توالت شیشه ای مجهز به سیستم های پیشرفته روز دنیا از قبیل تهویه مطبوع خودکار و سنسورهای تشخیص دهنده و همچنین سیستم خشک کن و… هستند که همگی در تمیزی این توالت ها کاربرد زیادی دارند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *